Retur produse
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
• 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
• 2. Completeaza formularul de retur din Istoric Comenzi si astepta sa fii contactat de colegii nostri
• 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
• 4. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam sa nu utilizezi produsele daca doresti returul acestora.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; In cazul anvelopelor aceasta inseamna NERULATE.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
SC ADAX COM SRL va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii SC ADAX COM SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. SC ADAX COM SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC ADAX COM SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
Motive pentru care SC ADAX COM SRL refuza returul produselor:
• deteriorarea fizica a anvelopelor survenita in urma montarii defectoase de catre Cumparator sau Service-ul ales pentru montaj.
• Deteriorarea etichetei produsului sau integritatii acestuia, sau murdarirea produsului din cauza manipularii defectoase.
• utilizarea Anvelopelor (rularea pe autovehicul cu acestea) si trimiterea acestora cu semne de uzura sau avarii.
• cerere de retur trimisa dupa 14 zile de la primirea coletului.
SC ADAX COM SRL isi asuma dreptul de a refuza rambursarea coletelor care se incadreaza in una sau mai multe din categoriile exprimate in paragraful de mai sus (,,Motive pentru care SC ADAX COM SRL refuza returul produselor”)
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand situatia in care clientul a semnalat prezenta unui defect catre reprezentantii SC ADAX COM SRL Toate coletele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, nedeteriorate, cu eticheta de produs intacta si prezenta.
Politici de livrare
Livrare produse
Rezervare si Ridicare
Selectează metoda de livrare " Rezervare si Ridicare " atunci când plasezi comanda.
Rezervare si Ridicare la sediul SC ADAX COM SRL , Cluj Napoca, strada Aurel Vlaicu Nr150 in timpul programului normal de lucru L-V 09:00 – 18:00; S 09:00 – 13:30 ; D – inchis. Aceasta modalitate de livrare NU IMPLICA COSTURI SUPLIMENTARE.
Rezervare si Montai si Echilibrat :
Selectează metoda de livrare " Rezervare si Montai si Echilibrat " atunci când plasezi comanda.
Rezervare si Montai si Echilibrat la sediul SC ADAX COM SRL , Cluj Napoca, strada Aurel Vlaicu Nr150 in timpul programului normal de lucru L-V 09:00 – 18:00; S 09:00 – 13:30 ; D – inchis – CU PROGRAMARE PREALABILA - Aceasta metoda de livrare implica COSTURI SUPLIMENARE aferente montajului si echilibrarii, costuri prezente in link-ul de aici , si comunicate de catre operatorul SC ADAX COM SRL la confirmarea comenzii telefonic. Aceasta metoda implica o programare la sediul SC ADAX COM SRL , in limita disponibilitatii de montaj si poate implica o astepare consistenta , in perioadele de aglomeratie sezoniera.
Livrare standard:
Selectează metoda de livrare "Curier rapid" atunci când plasezi comanda.
Comenzile pot fi expediate în ziua în care ați plasat comanda pentru articolele aflate în stocul nostru, sau în maxim 3 zile lucrătoare pentru articolele aflate în stocurile furnizorilor.
Expedierile prin curier se fac în timpul programului de lucru, de L-V 09:00 – 18:00; S 09:00 – 13:30 ; D – inchis.
Costul livrării este afișat în formularul de comandă și variază în funcție de greutatea, numărul produselor și tipul acestora.
Verificare comenzi
Ai posibilitatea de a revizui comanda la secțiunea "istoric comenzi" din cadrul contului tău de client, făcând click pe butonul "Contul meu" din magazinul nostru.
Daca nu ai creat un cont de client și ai comandat ca un oaspete, poți urmări comanda prin intermediul secțiunii "Urmărire comenzi fără cont client" din magazinul nostru.
De asemenea, poți solicita codul de urmarire al AWB-ului la adresa Email
Note:
Scopul nostru este de a livra conform mențiunilor de mai sus, însă nu putem garanta perioada livrării întrucat expedierile sunt gestionate de compania de curierat și pot fi supuse perioadelor de vacanță sau situațiilor neprevăzute. Cu mici excepții, comenzile sunt livrate în 2 - 3 zile lucrătoare din momentul confirmarii comenzii de către un agent SC ADAX COM SRL. Dacă doriți modificarea adresei de livrare după plasarea comenzii, vă vom oferi suport în relația cu compania de curierat pentru redirecționarea la o altă adresă. Pentru a solicita o modificare a adresei de livrare, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj sau să ne apelați în timpul programului de lucru folosind datele de contact de la pagina În situația în care curierul nu gasește pe nimeni la adresa de livrare din comandă, se va încerca încă o livrare. Pentru a evita acest lucru, vei primi un sms de confirmare a livrarii de la compania de curierat, în ziua programată pentru predarea coletului / coletelor din comandă.
Articolele comandate se livrează din stocul nostru și/sau al furnizorilor noștri. În situația în care aveți mai multe produse în comandă, care se află în depozite diferite, ne rezervăm dreptul de a întarzia expedierea până când cumulăm într-o singură livrare toată comanda.
Livrăm doar pe teritoriul României.